DownLoad Master
قالب وبلاگ
جستجو

 

بسیاری از بازی ﻫایی که ﻫم اﻛنون در بازار اراﺋه می شوند دارای گرافیک باﻻیی ﻫستند و بسیاری از رایانه های شخصی توان پردازش این بازی ﻫای با گرافیک باﻻ را ندارند. و این بازی ﻫای با گرافیک باﻻ حداقل سیستمی که نیاز دارند ۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ مگابایت گرافیک است و اگر بخواﻫید بازی را بر روی ویندوز ﻫﻔت اﺟرا ﻛنید نیاز به رم بیشتری دارید.
برای اﺟرای بهینه یک بازی، کارت گرافیک و رم سیستم تاﺛیر مستقیم دارد.

بسیاری از ﻛارت ﻫای گرافیک قابلیت Share یا اشتراک گذاری را دارند .به این ﺻورت که مثلا شما ﻛارت گرافیک ۲۵۶ مگابایت دارید اما اگر شما رم به اندازه ﻛافی داشته باشید به ﻃور مثال ۳ گیگا بایت ﻛارت گرافیک ۱ گیگابایت از رم سیستم را برای پردازش گرافیکی ﺧود به اشتراک می برد.

 

 

حاﻻ باید ﭼکار ﻛنیم که بتوانید بازی ﻫای با گرافیک باﻻ را بر روی رایانه ﻫای که سیستم قوی ندارند اﺟرا ﻛنیم.
باید قسمتی از فضای ﺧالی درایوﻫا را به رم بدﻫیم تا مشکل حل شود!

بر روی My Computer راست ﻛلیک ﻛرده و گزینه properties را انتخاب ﻛنید.

در ویندوزهای 7 و 8: در پنجره باز شده بر روی Advanced system settings ﻛلیک ﻛنید.

در ویندوز XP: در پنجره باز شده بر روی Advanced ﻛلیک ﻛنید.

در قسمت Advanced از قسمت Performance بر روی گزینه settings ﻛلیک ﻛنید.

در پنجره باز شده به قسمت Advanced بروید.

در قسمت Virtual memory روبروی ﻋبارت Total paging file size for all drives مقدار فضای رم رایانه را نوشته. (مثلا: ۳۳۲۷ مگابایت)

برای افزایش رم رایانه بر روی گزینه ...Change ﻛلیک ﻛنید.

 

در پنجره باز شده تیک Automatically manage paging file size for all drives را بردارید.

درایو مورد نظرتان غیر از درایو C (یا ﻫمان درایو ویندوز) را انتخاب ﻛنید.

بر روی Custom size ﻛلیک ﻛنید.

مقدار روبروی space available را منهای ﻋدد ۵ کنید. (مثلا: ۵۱۲۵۵=۵-۵۱۲۶۰)

مقدار بدست آمده را در قسمتهای Initial size و Maximum size بنویسید. (مثلا: ۵۱۲۵۵)

بر روی گزینه Set ﻛلیک ﻛنید.

 

 

توﺟه:

این مراحل را می توانید برای تمامی درایوﻫا به غیر از درایو C (یا ﻫمان درایو ویندوز) انجام دﻫید.

بعد از انجام ﻛار بر روی OK ﻛلیک ﻛنید.

در قسمت Virtual memory روبروی ﻋبارت Total paging file size for all drives مقدار فضای رم رایانه را نوشته. (مثلا: می بینید که رم رایانه از ۳۳۲۷ مگابایت به ۱۱۳۱۸۴ مگابایت رسیده است)

پنجره ﻫایی که باز ﻫستند را ببندید و رایانه را (ریستارت) ﻛنید.

بعد از ﺧاموش و روشن شدن رایانه My Computer را باز ﻛنید، می بینید که ﻇرفیت درایوﻫایی که به قسمت رم اﺿافه ﻛرده اید، پر شده است.

فرض بر این که شما ﻛار ﺧود را انجام داده اید (و مثلا بازی خود را انجام داده اید) و حاﻻ می ﺧواﻫید حافضه اشغال شده توسط رم را پس بگیرید.

 

برای این ﻛار باید معکوس روشی که در باﻻ توﺿیح دادیم ﻋمل ﻛنید.

به قسمت Advanced رفته و بر روی گزینه ...Change ﻛلیک ﻛنید.

در پنجره باز شده درایوﻫای مورد نظرتان را انتخاب کنید.

مقدار ﻫایی را که در Initial size و Maximum size نوشته اید پاک کنید.

گزینه Custom size را به گزینه No paging file به تغییر دﻫید.

بر روی گزینه Set ﻛلیک ﻛنید

.

بعد از این که تنظیمات تمامی درایوﻫایی که قبلا برای تخصیص حافظه به رم انتخاب ﻛردید بازگشت دادید باید تیک Automatically manage paging file size for all drives را بزنید.

بعد از انجام ﻛار بر روی OK ﻛلیک ﻛرده، در آﺧر رایانه را (ریستارت) ﻛنید.

 

توﺟه:

اگر فضای ﺧالی درایو شما بعد از ریستارت از رم بازگشت داده نشده، باید مراحل زیر را انجام دﻫید.

وارد داریو مورد نظرتان شوید.

Folder Options را باز ﻛرده و به سربرگ View بروید.

ترفند اجرای بازیهای با گرافیک بالا در سیستمهایی با حداقل سخت افزار

گزینه Show hidden file را انتخاب ﻛنید.

تیک Hidden protected operating system files را انتخاب ﻛنید. با پیغامی مواﺟه می شوید که باید گزینه yes را بزنید.

بروی OK ﻛلیک کنید.

در درایو خود فایلی به نام pagefile.sys ساﺧته شده که باید آن را حذف کنید.



درباره : ترفند ,
برچسب ها : ترفند اجرای بازیهای سنگین در سیستم های خانگی ضعیف ,
بازدید : 32183
[ پنجشنبه 10 بهمن 1398 ] [ پنجشنبه 10 بهمن 1398 ] [ Mr Alish ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش
این نظر توسط ali_ در تاریخ 1400/06/04 و 8:51 دقیقه ارسال شده است

CPU: Intel(R) Core(TM) 13-6100 CPU @ 3.70GHz
RAM: 3971 megabytes
GPU: Intel(R) HD Graphics 530
GPU RAM: 1985 megabytes
OS: Windows 10 (10.0.0) 64bit
Threads: 4 logical processors
Version: 65786
سلام من الان فارکرای نیو داون رو میتونم اجرا کنم؟

این نظر توسط Amir در تاریخ 1400/03/07 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

جی تی ای وی روی این سیستم آجر میشود
RAM3
گرافیک 1
سی پی یو E8400
پردازنده 3 گیگاهرتز
نسل i3
ممنون میشم زود جواب بدید

این نظر توسط علی در تاریخ 1399/10/08 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

این تغییرات رم اضافه میشه به رم اصلی دستگاه؟

این نظر توسط محمد پارسا در تاریخ 1399/10/01 و 2:00 دقیقه ارسال شده است

با سلام با این روش میتونم روی سیستم زیر نید فور اسپید پی بک رو اجرا کنم
Cpu:cori3 3.00ghz
Ram:4gb ddr3
Graphics:amd hd 5750
Gpu:1gb
Directx:11

این نظر توسط Ahmad در تاریخ 1399/09/17 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

با این روش فیفا ۱۷ رو سیستم من بالا میاد؟
Cpu:core2 3ghz
Ram4
Grafic gt630 2g

این نظر توسط علی در تاریخ 1399/09/15 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون خیلی روش خوبیه ولی من یه درایو رو انتخاب کردم اولش خالی بود ولی وقتی این کارو کردم پر شد مشکلی نداره آیا؟

این نظر توسط علی در تاریخ 1399/08/20 و 9:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
من این کار رو روی درایو c هم انجام دادم و حواسم نبود حالا چکار کنم

این نظر توسط Ehsan در تاریخ 1399/08/13 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

سلام.من یک لپ تاپ دارم که رم 6 داره و گرافیکش پایین هست.خواستم روش بالا رو برم جز درایو C من درایو E رو فقط دارم و انتخاب کردم اما نشد space ... رو منفی کنم باید چکار کنم؟ ویندوزمم 10 هست ممنون میشم هر چه زودتر خبرم کنید ممنون ازتون منتظرتون هستم

این نظر توسط مهران در تاریخ 1399/07/24 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

ابن کار برای مشکلی به وجود نمیاره ؟

این نظر توسط NASER GAMER در تاریخ 1399/07/13 و 21:22 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز من رزیدنت اویل ۲ ریمیک رو گرفتم با این ترفند بالا میاره
core i2
Rom 4


.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
بازی کامپیوتر
ترفند
نرم افزار
بازی اندروید
بازی psp
برنامه اندروید
بازی ps2
بازی xbox
بازی ps1
ترینر,هک,چیت کد
کرک بازی
سیو بازیها
مگ
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 228 نفر
بازديدهاي ديروز : 363 نفر
كل بازديدها : 143,886 نفر
بازدید این ماه : 1,819 نفر
بازدید ماه قبل : 4,415 نفر
کل نظرات : 21 عدد
كل مطالب : 254 عدد
كل اعضا : 3 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک

مترجم سایت

<>