DownLoad Master
قالب وبلاگ
جستجو

اولین و راحت ترین روش!

اولین و راحت ترین روش برای اجرای بازی ها و رفع مشکلات احتمالی آپدیت درایور ها و پیش نیاز های بازی هست. خب لازم نیست نگران باشید! ما در اینجا یک نرم افزار را برای شما قرار داده ایم که هم درایور ها و هم پیش نیاز های بازی را با یک کلیک دانلود و نصب می کند. Iobit Driver Booster هم از سرعت خوبی برخوردار است و هم جدید ترین نسخه درایور ها را نصب می کند. پیشنهاد میکنیم با هر بار ویندوز زدن از این برنامه برای آپدیت درایور هاتون استفاده کنید.

کم کردن رندر رزولوشن

کاهش رندر رزولیشن بازی=کاهش لگ و افت فریم

در بازی ها بخشی به نام رندر رزولوشن وجود دارد که وضوح عمقی بازی رو نشون میده. شما میتونید با کم کردن رندر رزولوشن بازی مورد نظرتون، به طرز عجیبی از لگ و افت فریم بازی کم کنید. بیشتر بازی های جدید (یا شایدم قدیمی) در تنظیمات GRAPHIC بخش رندر رزولوشن رو دارند. مثل تصویر بالا.

پایین آوردن گرافیک بازی

گرفیک بازی رو برای اجرای بهتر کم کنید

تشخیص خودکار تنظیمات گرافیک توسط بازی معمولا دچار اشتباه میشه، بنابراین برای اجرای بهتر بازی ها در سیستم ضعیف، گرافیک بازی رو روی Low بزارین تا لگ بازی رفع بشه. از قسمت تنظیمات گرافیک بازی، بخش گرافیک میتونید تمام تنظیمات مربوط به گرافیک بازی رو ببینید و آن را ویرایش کنید. مثلا در تصویر بالا، تنظیمات گرافیک بازی Call of Duty Ghosts نشان داده شده است.

استفاده از نرم افزار های بهینه ساز

استفاده از نرم افزار های بهینه ساز

استفاده از نرم افزار های بهینه ساز جهت کاهش میزان مصرف رم یا سی پی یو جهت اجرای بهتر بازی ها میتواند به شما در کاهش لگ بازی ها کمک کند. هر یک از قطعات رم نرم افزار مخصوص خودش رو داره که در صورت استفاده از آنها می توانید بهتر بازی ها را اجرا کنید. در صورتی که برنامه های پنهان سیستمتون در حال اجرا باشند، منابعی مانند RAM و CPU رو مصرف می کنند که کار این بهینه ساز ها بستن این برنامه ها می باشد. در اینجا چند تا از بهینه ساز ها را برای شما آماده کردیم.

بستن برنامه های درحال اجرا (Task Manager)

استفاده از task manager برای سرعت بخشیدن به بازی

در صورتی که میخواهید به صورت دستی برنامه های در حال اجرا رو ببندین، میتونید از طریق Task Manager اقدام به اینکار کنید. البته در این حالت باید مواظب باشید که برنامه های سیستم رو نبندید تا ویندوزتان دچار مشکل نشود. در صورتی که نمیدانید کدام برنامه ها را ببینید میتونید از نرم افزار های بهینه ساز برای انجام اینکار استفاده کنید.

کوچک کردن Display ویندوز و حالت Windows بازی

کم کردن رزولیشن بازی برای اجرای بدون لگ

یکی از روش های کار آمد دیگر برای اجرای بازی های سنگین روی سیستم ضعیف کوچک کردن رزولوشن Display و اجرای آن روی حالت ویندوز است! در این حالت به بازی اجازه می دهید تا در رزولوشن کوچک تری اجرا شود. روش کار به این صورت است:

1- ابتدا بازی را اجرا کنید و حالت صفحه را از تمام صفحه (Fullscreen) به ویندوز (Windows) تغییر دهید
2- با استفاده از موشواره (ماوس) پنجره ی بازی را به دلخواه کوچک کنید؛ ( ترجیحا رزولوشن بازی به 480*600 برسد)
3- در قسمت جستجوی ویندوز، کلمه ی zoom را سرچ کنید و به تنظیمات زوم وارد شوید

4- صفحه را به اندازه فحه بازی زوم کنید؛ ( از کلید های : ویندوز با + و ویندوز با – برای زوم بیشتر یا کمتر میتوانید استفاده کنید)

در این حالت با از دست رفتن حداقل کیفیت در بازی شما میتوانید بازی را با تغییر چشمگیری نسبت به حالت تمام صفحه انجام دهید و از آن لذت ببرید. 



درباره : ترفند ,
برچسب ها : اجرای بازی سنگین روی سیستم ضعیف ,
بازدید : 54
[ سه شنبه 15 شهریور 1401 ] [ سه شنبه 15 شهریور 1401 ] [ Mr Alish ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
بازی کامپیوتر
ترفند
نرم افزار
بازی اندروید
بازی psp
برنامه اندروید
بازی ps2
بازی xbox
بازی ps1
ترینر,هک,چیت کد
کرک بازی
سیو بازیها
مگ
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 219 نفر
بازديدهاي ديروز : 363 نفر
كل بازديدها : 143,877 نفر
بازدید این ماه : 1,810 نفر
بازدید ماه قبل : 4,406 نفر
کل نظرات : 21 عدد
كل مطالب : 254 عدد
كل اعضا : 3 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک

مترجم سایت

<>