DownLoad Master
قالب وبلاگ
جستجو

۱-Skype (پر مخاطب ترین)

برنامه اسکایپ برای برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان، ارسال پیام و هر چیزی که می‌خواهید به صورت رایگان به اشتراک بگذارید، در اختیار شماست. با اسکایپ می‌توانید با دوستانتان به صورت گروهی چت کنید، عکسها و فایلهایتان را به اشتراک بگذارید و به صورت رایگان تماس ویدئویی برقرار کنید. این برنامه در Play store، App store در دسترس است و نسخه وب و دسکتاپ هم دارد.

۲-واتساپ (پیشنهادی)

واتساپ اولین مورد از لیست ماست چون این اپلیکیشن پیام‌رسان موبایلی روی سیستم‌عاملهای دیگر هم قابل اجرا است و از نظر تعداد نصب در صدر قرار دارد. به کاربران اجازه می‌دهد بدون پرداخت هزینه برای SMS، روی خطوط موبایل و دسکتاپشان به یکدیگر پیام بفرستند. علاوه بر پیام‌رسانی رایگان، می‌توانید به راحتی گروه‌هایی را هم برای ارسال تصویر و پیامهای صوتی و ویدئویی به یکدیگر ایجاد کنید.

۳-نیمباز Nimbuzz Messenger (پرمخاطب)

https://static.listoffreeware.com/wp-content/uploads/2013/Nimbuzz.png

Nimbuzz‌ یک پیام‌رسان رایگان است که امکان چت، تماس صوتی و تماس ویدئویی با دوستانتان را برایتان فراهم می‌کند. شما می‌توانید به صورت نامحدود تماس صوتی برقرار کنید. کیفیت صدا در این پیام‌رسان بسیار خوب است و روی پلتفرمهای مختلف هم قابل اجراست. شما می‌توانید فایلها را از طریق Nimbuzz به راحتی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای استفاده از این برنامه اول باید یک اکانت بسازید. در ضمن می‌توانید جزئیات اطلاعات دوستانتان را از Gtalk و اکانت سایر پیام رسانها ایمپورت یا وارد Nimbuzz‌ کنید.

۴-تانگو Tango

تانگو یک نرم‌افزار ارتباطی رایگان است که امکان برقراری تماس صوتی و تصویری از کامپیوتر به کامپیوتر، کامپیوتر به گوشی و … را برایتان فراهم می‌کند. با تانگو می‌توانید با دوستانتان که این اپلیکیشن را در گوشی یا تبلت یا کامپیوترشان دارند به صورت رایگان تماس بگیرید. این برنامه از شماره تلفنتان برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند. می‌توانید از طریق پیام یا ایمیل هم دوستانتان را دعوت کنید. تانگو کیفیت صدای واضحی دارد و روی دستگاه‌های مختلف کار می‌کند.

۵- یاهو مسنجر Yahoo Messenger

https://static.listoffreeware.com/wp-content/uploads/2013/Yahoo_Messenger.png

یاهو مسنجر یک پیام‌رسان رایگان است که امکان چت متنی و همینطور چت صوتی با دیگران از طریق اینترنت را برایتان فراهم می‌کند. امکان چت ویدئویی هم وجود دارد. این برنامه ویژگی‌های دیگری هم دارد. می‌شود آن را با سرویسهای مختلف یاهو مثل ایمیل ادغام و قابلیت اعلان هشدار برای مواقعی که ایمیل جدیدی به Inbox‌تان می‌آید را فعال کرد. تم‌های مختلفی هم دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد.

۶-تیم اسپیک TeamSpeak (فقط چت گروهی)

https://static.listoffreeware.com/wp-content/uploads/2013/TeamSpeak.png

یک سرویس چت صوتی رایگان است که امکان چت گروهی را هم فراهم می‌کند. می‌توانید از طریق آن پیامهای متنی بفرستید و فایلهایتان را انتقال دهید. این برنامه روی سیستم عاملهای مختلف قابل اجراست. هنگام صحبت میکروفون را برایتان فعال می‌کند. می‌توانید کلیدهای میانبری را هم برای بی‌صدا کردن میکروفون در نظر بگیرید. به هزاران سرور هم می‌توانید متصل شوید.

۷-تلگرام خودمون Telegram (پیشنهاد من-بالاترین امنیت و کیفیت)

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام، روی سرعت و امنیت متمرکز است. این برنامه پیام‌رسان بسیار سریع، ساده، ایمن و رایگان است. تلگرام روی تمام دستگاه‌ها همگام‌سازی شده و می‌توان از آن روی کامپیوترهای دسکتاپ، لپتاپ و گوشی موبایل استفاده کرد. می‌توانید به صورت نامحدود پیام، عکس، فیلم و هر نوع فایلی ارسال کنید. تلگرام از امکان چت مخفی یا Secret Chat هم برخوردار است. می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که پیام‌های چت مخفی به طور خودکار روی هر دو دستگاه مرتبط از بین برود. با این روش می‌توانید پیام‌، عکس، ویدئو و حتی فایلهایی ارسال کنید که بعد از مشاهده سریعا پاک می‌شوند. چت مخفی برای اطمینان از اینکه فقط گیرنده مورد نظر بتواند پیام را بخواند از پروتکل رمزگذاری سراسری استفاده می‌کند.

۸-لاین Line (امنیت پایین)

با اپلیکیشن لاین می‌توانید به دوستانتان پیام بفرستید یا چت گروهی کنید. این برنامه در موبایل، تبلت و کامپیوتر قابل اجراست. تماسهای صوتی و ویدئویی فوری با دوستانتان را می‌توانید با لاین تجربه کنید. علاوه بر این امکان به اشتراک‌گذاری عکس، ویدئو، پیام صوتی، مخاطبان و لوکیشن با دوستانتان به راحتی با استفاده از دسکتاپ یا گوشی موبایل ممکن است.

 



درباره : ترفند ,
برچسب ها : ۸ نرم افزار برتر تماس صوتی برای کامپیوتر (با لینک دانلود) , ی , اکشن , gta , نوت پد , ترفند , کامپیوتر , دفترچه , ابزار , نوشتاری , افکت , ماتریکس , یادداشت ترفند , سیستم , شخصی , مشکلات , نرم افزار , ویندوز , لیستیافتن سریع فایل‌ , پوشه شلوغ ,
بازدید : 74
[ یکشنبه 30 آذر 1399 ] [ یکشنبه 30 آذر 1399 ] [ Mr Alish ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
بازی کامپیوتر
ترفند
نرم افزار
بازی اندروید
بازی psp
برنامه اندروید
بازی ps2
بازی xbox
بازی ps1
ترینر,هک,چیت کد
کرک بازی
سیو بازیها
مگ
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 6 نفر
بازديدهاي ديروز : 102 نفر
كل بازديدها : 139,851 نفر
بازدید این ماه : 549 نفر
بازدید ماه قبل : 380 نفر
کل نظرات : 21 عدد
كل مطالب : 254 عدد
كل اعضا : 3 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک

مترجم سایت

<>